SEAT i CUPRA od grudnia 2024 roku mają nową agencję. Za obsługę tych marek, należących do Grupy Volkswagen, odpowiada teraz 24/7Communication. Agencja została wybrana w przetargu.
Współpraca obejmuje wsparcie w doradztwie strategicznym, współpracy i budowaniu relacji z mediami oraz w działaniach z zakresu content i influencer marketingu. Agencja zajmie się także optymalizacją działania parku prasowego.
Z ramienia 24/7Communication za obsługę tego klienta odpowiada zespół Technology & E-commerce, kierowany Dorotę Piejko-Foltyn, Account Director i liderkę tego obszaru.
„Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie dynamiczną transformację – od rosnącej roli elektromobilności, przez wdrażanie zaawansowanych technologii, aż po zmieniające się oczekiwania konsumentów. Cieszymy się, że możemy wspierać marki takie jak SEAT i CUPRA, które odważnie odpowiadają na te wyzwania. Naszym celem będzie nie tylko budowanie ich obecności w mediach, ale także kreowanie historii, które podkreślają ich odważny charakter” – mówi Dorota Piejko-Foltyn.
Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę. Wcześniej SEAT i CUPRA były obsługiwane przez Walk PR. (mb)
Zdjęcie główne: seatmedia.pl/aktualnosci