Wraz z końcem 2024 roku More communications agency przechodzi rebranding i działa pod nową marką – More. Agencja wprowadza też nową identyfikację wizualną w komunikacji z klientami i na stronie internetowej.
Jak podkreśla agencja, nowa skrócona nazwa More oraz uproszczona identyfikacja wizualna to „wyraz dążenia do prostoty i przejrzystości w świecie pełnym informacyjnego szumu”. Celem rebrandingu mają być jednak nie tylko zmiany wizualne, lecz przede wszystkim szersze komunikowanie wartości marki.
Kluczowym elementem rebrandingu jest minimalistyczne logo. Symbol ten ma podkreślać misję agencji – „koncentrację na tym, co naprawdę istotne w komunikacji”.
„Rebranding to nie tylko nowa estetyka, lecz także podkreślenie naszej ewolucji jako agencji. Robimy duży krok w stronę większej klarowności i spójności w komunikacji marki, jaką jest More. Nowa identyfikacja wspiera nas w budowaniu długoterminowych relacji z klientami, stawiając na przejrzystość i skuteczność” – zwraca uwagę Jakub Zajdel, CEO More.
Nowy system identyfikacji wizualnej charakteryzuje się minimalistycznym podejściem. „Skupia się on na przekazaniu kluczowych wartości marki przy użyciu prostych, oszczędnych środków. Wszystko ma tu swoje miejsce. Mniej znaczy więcej” – komentuje Kamil Przybyła, Brand Designer z Leniva Studio, które odpowiada za przygotowanie projektu oraz wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej.
Zmiany objęły również przeprojektowanie materiałów do komunikacji z klientami oraz całościową komunikację wizualną na stronie internetowej.
(kn)