LinkedIn testuje kolejną opcję zwiększania zasięgów postów publikowanych przez konta osobiste. Niektórzy użytkownicy już teraz mogą skorzystać z płatnej opcji Boost pozwalającej na promowanie swoich wpisów. Do tej pory serwis umożliwiał zwiększanie zasięgów publikacji jedynie na stronach biznesowych.
Aktualizacja jest rozszerzeniem opcji LinkedIn Boosting, która umożliwiała promowanie postów biznesowych. Teraz użytkownicy serwisu mogą zwiększyć zasięg również swoich osobistych wpisów.
Źródło: linkedin.com/president_keeprockinglinkedin
O nowej możliwości poinformował Kevin D. Turner, ekspert LinkedIna. Serwis potwierdził natomiast, że opcja jest obecnie w fazie testów. Dostępna jest jedynie w ograniczonej wersji dla użytkowników płatnych subskrypcji. LinkedIn zapowiada jednak udostępnienie opcji szerszemu gronu członków społeczności już w 2025 roku.
Jak dowiedziało się socialmediatoday.com, nowa opcja ma być odpowiedzią platformy na potrzeby zgłaszane przez członków społeczności, którzy chcą zyskać więcej sposobów na zwiększenie swojej widoczności i budowanie marki. Ponadto, jak zauważa LinkedIn, użytkownicy są skłonni do większego zaangażowania w przypadku postów z kont osobistych niż aktualizacji stron biznesowych. „Dlatego obecnie testujemy nowe sposoby na promowanie treści wśród niewielkiej grupy członków i subskrybentów Premium Business w Stanach Zjednoczonych” – przekazał LinkedIn.
Jak wyjaśnia serwis, Boost to uproszczona wersja reklam – z mniejszą liczbą możliwości doboru konkretnej grupy odbiorców. LinkedIn twierdzi jednak, że „wykorzysta treść publikacji tak, by dotrzeć do najbardziej odpowiedniej grupy”. Funkcja jest obecnie dostępna tylko dla indywidualnych postów, artykułów oraz materiałów wideo. Na tym etapie nie można promować ofert pracy, wydarzeń, ankiet ani postów grupowych. (kn)
Źródło: linkedin.com/ socialmediatoday.com, LinkedIn Tests Paid Boosting for Personal Updates, Andrew Hutchinson, 16.12.2024