Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe w Warszawie opublikowało zapytanie ofertowe na świadczenie usług o charakterze marketingowym. Spółka szuka firmy, która opracuje strategię marketingową i zajmie się jej realizacją.
Głównym elementem współpracy ma być przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych, produktowych i sprzedażowych dla poszczególnych linii biznesowych spółki obejmujących zarówno punkty stacjonarne, jak i e-commerce.
Wybrana firma zajmie się m.in. opracowaniem harmonogramu działań marketingowych, doborem i wdrożeniem narzędzi marketingowych oraz nadzorem nad realizacją strategii zgodnie z przyjętymi celami i założeniami spółki. Do zdań agencji należało będzie również rozwijanie platformy e-commerce oraz opracowanie i realizacja działań z zakresu shoppermarketingu, obejmujących prezentację zewnętrzną i wewnętrzną sklepów stacjonarnych oraz planowanie ekspozycji produktów. Ponadto firma ma zająć się monitorowaniem kosztów oraz wdrażaniem działań optymalizujących koszty, a także prowadzeniem badań rynku i konkurencji, aby jak najlepiej odpowiadać na trendy i potrzeby konsumentów.
Oferta powinna obejmować przygotowanie zarysu analizy rynku w kategorii militaria i survival, ze szczególnym uwzględnieniem marek e-commerce, oraz zarysu strategii i kierunków rozwoju Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego w oparciu o publicznie dostępne dane.
Spółka zastrzega, że oferty powinny składać jedynie firmy mające co najmniej sześcioletnie doświadczenie w branży marketingowej.
Podstawowymi kryteriami dokonania wyboru oferty będą: kalkulacja wynagrodzenia za świadczenie usług oraz ocena przygotowanych materiałów.
Termin obowiązywania umowy to trzy miesiące z możliwością przedłużenia współpracy.
Ofertę należy złożyć w siedzibie biura zarządu Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego przy ul. Daniłowiczowskiej 18B w Warszawie. Ostateczny termin składania dokumentów upływa 7 stycznia 2025 roku o godzinie 10:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)