Wraz z utworzeniem nowej spółki – Porsche Polska sp. z o.o. – nastąpiła zmiana osoby odpowiedzialnej za PR marki. Stanowisko Senior Press & PR Managera objął Artur Jakubczak, związany z Porsche od ponad dziesięciu lat.
Porsche Polska sp. z o.o. rozpoczęło działalność 1 stycznia 2025 roku. Utworzenie spółki, jak wyjaśniono w komunikacie, to część strategii niemieckiego producenta, zakładającej wzmocnienie obecności marki w Europie Środkowej. Do tej pory marka Porsche była reprezentowana w Polsce przez Volkswagen Group Polska.
Artur Jakubczak z marką Porsche jest związany od ponad dziesięciu lat. Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję kierownika ds. produktu i szkoleń Porsche. Wcześniej był natomiast związany z działem PR marki, w którym przeszedł kolejne szczeble kariery – od stażysty, przez specjalistę, do koordynatora ds. PR. Jakubczak jest doktorem nauk społecznych Uniwersytetu Kaliskiego. Ukończył także zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego oraz finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Warszawskim.
Dotychczasowy kierownik ds. PR i eventów Hubert Niedzielski kontynuuje karierę w strukturach Volkswagen Group Polska jako kierownik ds. PR marki Audi. (mb)