piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryPKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę PR

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę PR

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na świadczenie usług z zakresu public relations. Przewoźnik zdecydował się na współpracę z agencją Lighthouse.

W ogłoszonym w listopadzie postępowaniu wzięło udział 13 firm. Jednym z zadań, jakie postawiono przed zgłaszającymi się firmami, było przygotowanie komunikatu prasowego podsumowującego 2024 rok w PKP Intercity.

Jak podała spółka 18 grudnia 2024 roku, w postępowaniu wzięły udział: 24/7Communication, 38PR&Content Communication, Elżbieta Pełka Creative Services Agencja Reklamowa, First aid communication, Garden of Words, ITBC Communication, Komunikator, Walk PR, Dfusion Communication, Komunikacja Plus, Lighthouse, Partner of Promotion oraz Publicis.

Do drugiego etapu zakwalifikowało się pięć agencji: 24/7 Communication, 38PR&Content Communication, Walk PR, Lighthouse oraz Publicis.

Najwyższą liczbę punktów uzyskało Lighthouse. Umowa z tą agencją została podpisana na dwa lata.

Lighthouse odpowiada m.in. za raporty i analizy publikacji medialnych, wsparcie obsługi biura prasowego oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych.

Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiedzialny jest zespół, w którego skład wchodzą: Michał Kwietniewski, Aleksandra Konecka-Olszewska oraz Malwina Szymczak.

Do tej pory PKP Intercity obsługiwała agencja Publicis. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj