środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Tomasz Ćwiąkała dla Betclic

Ambasadorzy marek: Tomasz Ćwiąkała dla Betclic

W styczniu 2025 roku do grona ambasadorów marki Betclic Polska dołączył Tomasz Ćwiąkała – dziennikarz, komentator sportowy, ekspert w obszarze futbolu Półwyspu Iberyjskiego oraz twórca internetowy, który na swoich kanałach zgromadził setki tysięcy fanów zainteresowanych tym, co dzieje się na boisku i poza nim.

„Tomek dostarcza fanom piłki nożnej jakościowe treści. Od vlogowych komentarzy na gorąco przez wywiady z piłkarzami po humorystyczne wideo. Wykorzystując piłkarski żargon, można go nazwać »dziennikarzem kompletnym«, choć, patrząc na szeroki zakres jego działalności, bardziej pasowałoby »twórca kompletny«. Transfer jednego z najmocniejszych obecnie nazwisk w polskim, piłkarskim świecie po raz kolejny pokazuje obrany przez nas kurs. Bardzo cieszymy się na tę współpracę i wierzymy, że wkrótce wspólnie oddamy w ręce fanów futbolu kilka interesujących projektów” – przekazał Bartek Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

Jako ambasador Ćwiąkała będzie obecny w kanałach marki – zarówno jako twórca własnych formatów, jak i gość w programach Betclic Polska. Ponadto w ramach współpracy Betclic będzie widoczny w kanałach dziennikarza w formie brandingu jego konta na YouTubie oraz lokowań w social mediach.

Jak przekazały strony, umowa ambasadorska została zawarta na dwa lata.

W gronie ambasadorów Betclic Polska znajdują się postaci znane ze świata sportu, wśród których można wymienić Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karolinę Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota, oraz twarze elektronicznej rozrywki i gamingu, m.in. Lach, Paris Platynov czy Piotr „Izak” Skowyrski. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj