czwartek, 16 stycznia, 2025

Bonprix wybiera Big Picture

Z początkiem stycznia 2025 roku do grona klientów Big Picture dołączyła marka odzieżowa Bonprix, należąca do Otto Group.

Agencja odpowiada za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także realizację projektów specjalnych. Big Picture opracuje i wprowadzi całościową strategię komunikacji, uwzględniającą specyfikę polskiego rynku, obejmującą działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii.

Działania mają na celu kreowanie wizerunku marki Bonprix jako dynamicznej i innowacyjnej, dostosowanej do zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów.

Po stronie agencji obsługą tego klienta zajmuje się zespół, który tworzą Ewa Gołaszewska-Pacek, Senior PR Consultant, oraz Oliwia Ośko, PR Executive. Działania koordynuje Monika Roth, Head of Lifestyle Communications.

Współpraca agencji z marką Bonprix ma charakter długofalowy. Agencję wybrano w przetargu.

Wcześniej obsługą tej marki zajmowała się Aliganza, która we wrześniu 2024 zakończyła działalność. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj