Novo Nordisk, globalna firma działająca w branży farmaceutycznej, ponownie nawiązała współpracę z Ahava PR. Po raz trzeci wybrano agencję do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”.
W 2025 roku wystartuje szósta edycja programu, którego celem jest budowanie wśród społeczeństwa świadomości, że otyłość to jednostka chorobowa, a osoby borykające się z nią zasługują na empatię i wyrozumiałość – tak jak w przypadku innych chorób.
Czytaj też: „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” po raz czwarty
W ramach współpracy Ahava PR będzie odpowiadało za realizację strategii komunikacyjnej i medialnej kampanii. Do zadań agencji należało będzie także angażowanie w działania ambasadorów, key opinion leaderów, pacjentów oraz partnerów projektu, a także nawiązywanie i koordynacja współprac influencerskich. Agencja odpowiada też za tworzenie treści edukacyjnych oraz organizację eventów w ramach kampanii.
Jak przekazały strony, decyzja o zaangażowaniu po raz kolejny zespołu Ahava PR w prace nad szóstą edycją programu była podyktowana „wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego, empatycznego sposobu mówienia o chorobie otyłościowej w przestrzeni publicznej, który z sukcesem zrealizował założenia edukacyjne kampanii”.
„Prowadzenie działań PR dla kampanii »Porozmawiajmy szczerze o otyłości« to dla nas wyjątkowe wyzwanie i ogromna odpowiedzialność. Przejęcie projektu, który odgrywa tak istotną rolę w edukacji społecznej, było krokiem wymagającym dokładnego zrozumienia specyfiki kampanii i jej celów. Cieszymy się, że klient już kolejny rok powierza nam to zadanie, co jest dla nas dowodem zaufania oraz uznania dla naszego indywidualnego podejścia” – przekazała Agnieszka Oleszczyk, CEO Ahava PR. (kn)