Getafe – klub piłkarski z hiszpańskiej I ligi postanowił rozwiązać problem z frekwencją na swoich meczach. W kampanii promocyjnej zachęca swoich kibiców do odwiedzin… banków spermy.
Klub z przedmieść Madrytu nie ma łatwego zadania – o kibiców musi konkurować ze stołecznymi drużynami, Realem i Atletico. Do tego problemu Getafe podeszło w niecodzienny sposób. Klub postanowił zawalczyć o fanów przy pomocy reklam promujących… oddawanie spermy.
Na początku filmiku widzimy kibica Getafe obserwującego pusty stadion klubu. W tle słychać lektora, który mówi: „Jest problem. Nie ma nas zbyt wielu”. Gdy dodaje: „Rozwiązanie jest w tobie”, następuje przybliżenie na krocze mężczyzny. W kolejnych scenach kibic udaje się do banku spermy, gdzie otrzymuje pojemniczek i klubowy film porno – „Zombies calientes del Getafe”. Przedstawia on młode kobiety, które po wypiciu błękitnego płynu (barwa klubowa Getafe) zamieniają się w lubieżne zombie.
Dzięki takiej pomocy kibic nie ma problemu z oddaniem nasienia. W ostatniej scenie na świat przychodzi niebieskooki chłopczyk i pojawia się napis: „Jeśli będzie nas więcej, będziemy więksi”. W napisie końcowym twórcy reklamy zapewniają, że film porno jest dostępny w bankach spermy.
José Antonio Cuétara, dyrektor marketingu Getafe, nie ukrywa, że kampania jest kontrowersyjna. Dodaje także, że jest skierowana do ludzi z poczuciem humoru. Cuétara żartuje, że jeśli kampania się powiedzie, klub będzie musiał zbudować nowy stadion. (ks)