LinkedIn wprowadza zmiany w programie Top Voice, którego celem jest wyróżnienie użytkowników wykazujących się wiedzą i przywództwem w swoich dziedzinach w sposób, który edukuje, inspiruje i informuje większą społeczność. Serwis chce, aby przyznane odznaki Top Voice utrzymywały tylko osoby, które są aktywne na platformie – informuje socialmediatoday.com.
Jak podaje źródło, do tej pory odznaki były przyznawane na czas nieokreślony. Od teraz, gdy użytkownik otrzyma odznakę Top Voice, będzie posiadał ją jedynie przez sześć miesięcy. LinkedIn zapowiedział także, że regularnie będzie dokonywał przeglądu przyznawanych wyróżnień.
Serwis przekazał, że odznaki są oceniane dwa razy w roku. „Po zaproszeniu do programu Top Voice użytkownik pozostaje w nim przez co najmniej sześć miesięcy i jest uprawniony do odnowienia odznaki, pod warunkiem, że nadal spełnia główne wymagania programu” – dodał LinkedIn, cytowany przez źródło.
Wśród wymienionych przez platformę wymagań do zdobycia odznaki Top Voice znajdują się m.in. tworzenie spójnych treści i regularne angażowanie społeczności, publikowanie wysokiej jakości materiałów, które charakteryzują się oryginalnością i autentycznością, oraz dzielenie się spostrzeżeniami na tematy zawodowe, które mogą obejmować wiadomości, komentarze i analizy dotyczące konkretnej branży, firmy lub lokalnej gospodarki. Ponadto, serwis musi mieć pewność, że profile, treści i interakcje na platformie są zgodne z zasadami społeczności zawodowej LinkedIna – dowiadujemy się. (ao)
Źródło: socialmediatoday.com, LinkedIn Updates ‘Top Voice’ Badge Requirements, Andrew Hutchinson, 27.01.2025