wtorek, 1 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościBuzzinn – nowy management influencerów

Buzzinn – nowy management influencerów

W lutym 2025 roku dystrybutor muzyki cyfrowej E-muzyka.pl, należący do grupy kapitałowej Empik, poinformował o starcie nowej platformy. Buzzinn to butikowy management influencerów oraz dział kreatywny, który ma łączyć marki z twórcami internetowymi i muzycznymi.

Jak przekazują przedstawiciele E-muzyka.pl, Buzzinn powstało w odpowiedzi na nowe potrzeby rynkowe. „Wraz z rozwojem Multi Channel Network oraz rosnącą popularnością influencer marketingu, pojawiła się potrzeba wsparcia twórców, nie tylko muzycznych, lecz także internetowych. E-muzyka od lat jest blisko artystów, więc naturalne było wykorzystanie tego potencjału w komercyjnych współpracach z markami. Buzzinn to miejsce, w którym marketing i świat muzyki, daje nam możliwość realizacji kreatywnych i dopasowanych do potrzeb klientów projektów” – przekazała Ewelina Zacharska-Duchnik, Head of Commercial Partnership & Talents Management.

Markę ma wyróżniać integracja influencer marketing z profesjonalną produkcją muzyczną. Wśród oferowanych usług Buzzinn są m.in. współprace ambasadorskie, realizacja utworów reklamowych z dystrybucją na wszystkich platformach streamingowych oraz sponsoring wydarzeń i artystów muzycznych. W zależności od potrzeb klientów mangament zajmuje się również opracowywaniem koncepcji współpracy, prowadzeniem kampanii, a także raportowaniem wyników. Dział kreatywny realizuje również projekty z twórcami spoza swojej sieci, współpracując z markami takimi jak Adidas, Grupa L’Oréal, Calvin Klein, Lubella czy T-Mobile.

Na ten moment Buzzinn wspiera w karierze takich infuencerów jak Oliwia Misztal, Artur Sikorski, Mateusz Tromba, Evelina Ross czy Blanca Grodzicka.

Buzzinn jest także oficjalną siecią partnerską YouTube’a. W związku z tym management oferuje również obsługę twórców tej platformy – od pozycjonowania po monetyzację treści i kampanie reklamowe. W ich portfolio znajdują się już takie kanały jak Monika Kociołek, NATSU, Julia Żugaj czy Lexy Chaplin.

Zespół Buzzinn tworzą eksperci w składzie: Ewelina Duchnik-Zacharska, Head of Commercial Partnership & Talents Management, Maciej Tkaczyk, Head of Streaming Operations & Client Success, Aleksandra Szkiłądź, Talents & Project Managerka, Adrianna Walasiak, New Business Sales Managerka, oraz Jakub Leszczyński, New Business Development. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj