Wraz z początkiem marca 2025 roku Małgorzata Potorska stanęła na czele zespołu IQ Marketing. Po ponad 17 latach pracy w spółkach grupy Red8 (obecnie Dentsu) przeszła do jednej z pierwszych na polskim rynku agencji reklamowych. Jako dyrektorka zarządzająca w IQ Marketing odpowiada za strategię, rozwój oraz wzmacnianie pozycji firmy na rynku, a także relacje biznesowe.
Potorska zastąpiła w tej roli Katarzynę Chodacką, która w stycznia 2025 roku objęła stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
„Mam ogromny szacunek dla osiągnięć i profesjonalizmu agencji IQ Marketing. Kiedy stawiałam pierwsze kroki w zawodzie, to ona – obecna na rynku od 1997 roku – stanowiła dla mnie inspirację, a często również konkurenta, z którym spotykałam się w wielu przetargach. Tym bardziej czuję wielką odpowiedzialność, podejmując się tej współpracy” – przekazała Potorska.
Małgorzata Potorska to menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze experiential marketingu. Jest także mentorką biznesową. Przed dołączeniem do IQ Marketing przez ponad 17 lat pracowała w spółkach Red8 (zakupionych w 2018 roku przez koncern Dentsu), m.in. na stanowisku Client Service Directorki, gdzie zajmowała się budowaniem relacji z kluczowymi klientami agencji. Współpracowała z takimi markami jak Bacardi – Martini, Stock, Carlsberg, BMW, Porsche czy Veka Polska. Od 2022 roku jako Activations Client Partner w Dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie zespołu aktywacyjnego oraz rozwój biznesu w tym obszarze.
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Public Relations/Image Management. Ukończyła również studia podyplomowe w Akademii Vistula: Art Business oraz w Szkole Strategii Marki (SAR). (kn)