Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
KIA uderza w Elona Muska. Marka tłumaczy się z kontrowersyjnej reklamy. w mediach społecznościowych norweskiego oddziału marki samochodów kia pojawiła się kontrowersyjna reklama uderzająca w elona muska. południowokoreański producent wytłumaczył agencji afp, że nie zatwierdził opublikowanego przekazu – pisze fortune.com. jakiś czas temu kia norway opublikowała na swoich profilach w serwisach społecznościowych zdjęcie przedstawiające należący do firmy samochód elektryczny ev3 z naklejką z napisem „kupiłem to po tym, jak elon zwariował” – czytamy. bad look @kia to have your official instagram account in norway posting stuff like this. pic.twitter.com/agpbvstyxj. — sawyer merritt (@sawyermerritt) march 9, 2025 źródło: x.com/sawyermerritt. według źródła, hasło to nawiązuje do trendu stworzonego przez posiadaczy tesli – marki samochodów należącej do elona muska. część właścicieli pojazdów sama umieszcza bowiem na swoich autach naklejki sugerujące, że zakupiła je „przed tym, jak musk zwariował”. w ostatnim czasie tesla zaliczyła duże spadki sprzedaży w europie , a niektórzy z posiadaczy samochodów tej marki postanowili się ich pozbyć. powodem takich decyzji mogą być kontrowersyjne poczynania muska w świecie polityki, które odrzucają konsumentów. czytaj też: amerykańscy celebryci pozbywają się tesli. to kara dla elona muska? jak informuje źródło, wspomniana reklama norweskiego oddziału kia zniknęła z przestrzeni internetowej po tym, jak agencja afp zwróciła się do firmy z prośbą o komentarz. producent samochodów powiadomił, że „post był całkowicie niezależną inicjatywą lokalną i nie odzwierciedla stanowiska kia europe czy kia corporation”. (ao). źródło: fortune.com, south korea’s kia says it didn’t approve an ad saying drivers bought its ev ‘after elon went crazy’, 11.03.2025/ zdjęcie główne: x.com/sawyermerritt.
W mediach społecznościowych norweskiego oddziału marki samochodów KIA pojawiła się kontrowersyjna reklama uderzająca w Elona Muska. Południowokoreański producent wytłumaczył agencji AFP, że nie zatwierdził opublikowanego przekazu – pisze fortune.com.
Jakiś czas temu KIA Norway opublikowała na swoich profilach w serwisach społecznościowych zdjęcie przedstawiające należący do firmy samochód elektryczny EV3 z naklejką z napisem „Kupiłem to po tym, jak Elon zwariował” – czytamy.
Źródło: x.com/SawyerMerritt
Według źródła, hasło to nawiązuje do trendu stworzonego przez posiadaczy Tesli – marki samochodów należącej do Elona Muska. Część właścicieli pojazdów sama umieszcza bowiem na swoich autach naklejki sugerujące, że zakupiła je „przed tym, jak Musk zwariował”.
W ostatnim czasie Tesla zaliczyła duże spadki sprzedaży w Europie, a niektórzy z posiadaczy samochodów tej marki postanowili się ich pozbyć. Powodem takich decyzji mogą być kontrowersyjne poczynania Muska w świecie polityki, które odrzucają konsumentów.
Czytaj też: Amerykańscy celebryci pozbywają się Tesli. To kara dla Elona Muska?
Jak informuje źródło, wspomniana reklama norweskiego oddziału KIA zniknęła z przestrzeni internetowej po tym, jak agencja AFP zwróciła się do firmy z prośbą o komentarz. Producent samochodów powiadomił, że „post był całkowicie niezależną inicjatywą lokalną i nie odzwierciedla stanowiska KIA Europe czy KIA Corporation”. (ao)
Źródło: fortune.com, South Korea’s Kia says it didn’t approve an ad saying drivers bought its EV ‘after Elon went crazy’, 11.03.2025/ Zdjęcie główne: x.com/SawyerMerritt