Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rusza kampania na temat Krajowego Planu Odbudowy. 14 kwietnia 2025 roku ruszyła kampania ministerstwa funduszy i polityki regionalnej promowana hasłem „kpo. przyspieszamy polskę”. inicjatywa ma za zadanie zwiększyć świadomość i poparcie polaków dla krajowego planu odbudowy i zwiększania odporności (kpo). organizatorzy akcji chcą pokazać, czym dokładnie jest program, jak działa, jakie korzyści przynosi obywatelom, a także jakie konkretne projekty i inwestycje można realizować dzięki zebranym z niego środkom. w ramach kampanii powstał specjalny spot, w którym wykorzystano motyw windy. jak podaje ministerstwo, jest ona narracyjnym symbolem przyspieszania rozwoju polski, czyli celu opracowania kpo. twórcy inicjatywy w filmie przyrównują podejmowane w ramach kpo czynności do sposobu działania windy. według nich, realizacja programu pozwala na szybkie i skoordynowane przechodzenie przez kolejne etapy rozwoju społeczno-gospodarczego polski – podobnie jak winda umożliwia szybkie pokonywanie wysokości w celu dotarcia na właściwe piętro. przedstawiony w spocie kontrast z mozolnym wspinaniem się po schodach ma natomiast podkreślać różnicę między tradycyjnym tempem przemian a możliwościami, jakie daje całościowe wsparcie unii europejskiej. jak zaznacza ministerstwo, winda jest otwarta dla wszystkich, dlatego w wideo pokazani są polacy z różnych środowisk – w różnym wieku i wykonujących odmienne zawody. organizatorom akcji zależy na tym, aby przekaz był włączający, autentyczny i bliski każdemu. pojawiający się w materiale windziarz ma być przewodnikiem po możliwościach kpo. jego zadaniem jest również reprezentowanie nowoczesnego i dynamicznego podejścia do rozwoju. kolejne piętra są konkretnymi obszarami wsparcia – od żłobków, przez zieloną energię, po bezpieczeństwo kraju. źródło: youtube.com/krajowyplanodbudowy. w przygotowanie spotu zaangażowano m.in. 9. łódzką brygadę obrony terytorialnej, grupę rozpoznania obrazowego, żłobek miejski w otwocku filię nr 1 oraz firmę under ant. za koncept kreatywny oraz realizację spotu reklamowego odpowiada agencja creative harder. częścią akcji są szeroko zakrojone działania w mediach, w tym m.in. emisja w stacjach telewizyjnych (tvp 1, tvp 2, tvp info, tvp regionalna, polsat, polsat 2, czwórka, szóstka, tvn, tvn24 i tvn7), odcinki podcastu na platformie rmf on, a także publikacje contentowe w ogólnopolskich serwisach informacyjnych. działania obejmą też media społecznościowe oraz aktywności ambientowe. komunikaty będą obecne m.in. na wysoko zasięgowych platformach internetowych. za kreację i plan kampanii odpowiada aplan media. strategią i zakupem mediów zajmuje się euvic media. (ao).
14 kwietnia 2025 roku ruszyła kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej promowana hasłem „KPO. Przyspieszamy Polskę”. Inicjatywa ma za zadanie zwiększyć świadomość i poparcie Polaków dla Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Organizatorzy akcji chcą pokazać, czym dokładnie jest program, jak działa, jakie korzyści przynosi obywatelom, a także jakie konkretne projekty i inwestycje można realizować dzięki zebranym z niego środkom.
W ramach kampanii powstał specjalny spot, w którym wykorzystano motyw windy. Jak podaje ministerstwo, jest ona narracyjnym symbolem przyspieszania rozwoju Polski, czyli celu opracowania KPO.
Twórcy inicjatywy w filmie przyrównują podejmowane w ramach KPO czynności do sposobu działania windy. Według nich, realizacja programu pozwala na szybkie i skoordynowane przechodzenie przez kolejne etapy rozwoju społeczno-gospodarczego Polski – podobnie jak winda umożliwia szybkie pokonywanie wysokości w celu dotarcia na właściwe piętro. Przedstawiony w spocie kontrast z mozolnym wspinaniem się po schodach ma natomiast podkreślać różnicę między tradycyjnym tempem przemian a możliwościami, jakie daje całościowe wsparcie Unii Europejskiej.
Jak zaznacza ministerstwo, winda jest otwarta dla wszystkich, dlatego w wideo pokazani są Polacy z różnych środowisk – w różnym wieku i wykonujących odmienne zawody. Organizatorom akcji zależy na tym, aby przekaz był włączający, autentyczny i bliski każdemu. Pojawiający się w materiale windziarz ma być przewodnikiem po możliwościach KPO. Jego zadaniem jest również reprezentowanie nowoczesnego i dynamicznego podejścia do rozwoju. Kolejne piętra są konkretnymi obszarami wsparcia – od żłobków, przez zieloną energię, po bezpieczeństwo kraju.
Źródło: youtube.com/KrajowyPlanOdbudowy
W przygotowanie spotu zaangażowano m.in. 9. Łódzką Brygadę Obrony Terytorialnej, Grupę Rozpoznania Obrazowego, Żłobek Miejski w Otwocku Filię Nr 1 oraz firmę Under Ant. Za koncept kreatywny oraz realizację spotu reklamowego odpowiada agencja Creative Harder.
Częścią akcji są szeroko zakrojone działania w mediach, w tym m.in. emisja w stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, Polsat, Polsat 2, Czwórka, Szóstka, TVN, TVN24 i TVN7), odcinki podcastu na platformie RMF On, a także publikacje contentowe w ogólnopolskich serwisach informacyjnych. Działania obejmą też media społecznościowe oraz aktywności ambientowe. Komunikaty będą obecne m.in. na wysoko zasięgowych platformach internetowych.
Za kreację i plan kampanii odpowiada APLAN MEDIA. Strategią i zakupem mediów zajmuje się Euvic Media. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rusza kampania na temat Krajowego Planu Odbudowy. 14 kwietnia 2025 roku ruszyła kampania ministerstwa funduszy i polityki regionalnej promowana hasłem „kpo. przyspieszamy polskę”. inicjatywa ma za zadanie zwiększyć świadomość i poparcie polaków dla krajowego planu odbudowy i zwiększania odporności (kpo). organizatorzy akcji chcą pokazać, czym dokładnie jest program, jak działa, jakie korzyści przynosi obywatelom, a także jakie konkretne projekty i inwestycje można realizować dzięki zebranym z niego środkom. w ramach kampanii powstał specjalny spot, w którym wykorzystano motyw windy. jak podaje ministerstwo, jest ona narracyjnym symbolem przyspieszania rozwoju polski, czyli celu opracowania kpo. twórcy inicjatywy w filmie przyrównują podejmowane w ramach kpo czynności do sposobu działania windy. według nich, realizacja programu pozwala na szybkie i skoordynowane przechodzenie przez kolejne etapy rozwoju społeczno-gospodarczego polski – podobnie jak winda umożliwia szybkie pokonywanie wysokości w celu dotarcia na właściwe piętro. przedstawiony w spocie kontrast z mozolnym wspinaniem się po schodach ma natomiast podkreślać różnicę między tradycyjnym tempem przemian a możliwościami, jakie daje całościowe wsparcie unii europejskiej. jak zaznacza ministerstwo, winda jest otwarta dla wszystkich, dlatego w wideo pokazani są polacy z różnych środowisk – w różnym wieku i wykonujących odmienne zawody. organizatorom akcji zależy na tym, aby przekaz był włączający, autentyczny i bliski każdemu. pojawiający się w materiale windziarz ma być przewodnikiem po możliwościach kpo. jego zadaniem jest również reprezentowanie nowoczesnego i dynamicznego podejścia do rozwoju. kolejne piętra są konkretnymi obszarami wsparcia – od żłobków, przez zieloną energię, po bezpieczeństwo kraju. źródło: youtube.com/krajowyplanodbudowy. w przygotowanie spotu zaangażowano m.in. 9. łódzką brygadę obrony terytorialnej, grupę rozpoznania obrazowego, żłobek miejski w otwocku filię nr 1 oraz firmę under ant. za koncept kreatywny oraz realizację spotu reklamowego odpowiada agencja creative harder. częścią akcji są szeroko zakrojone działania w mediach, w tym m.in. emisja w stacjach telewizyjnych (tvp 1, tvp 2, tvp info, tvp regionalna, polsat, polsat 2, czwórka, szóstka, tvn, tvn24 i tvn7), odcinki podcastu na platformie rmf on, a także publikacje contentowe w ogólnopolskich serwisach informacyjnych. działania obejmą też media społecznościowe oraz aktywności ambientowe. komunikaty będą obecne m.in. na wysoko zasięgowych platformach internetowych. za kreację i plan kampanii odpowiada aplan media. strategią i zakupem mediów zajmuje się euvic media. (ao).