Brytyjska administracja rządowa wyda ponad 100 tys. funtów na przeszkolenie 1,5 tys. swoich PR-owców – informuje serwis brandrepublic.com. Celem szkoleń jest nauka efektywniejszego wykorzystywania własnych środków, których z roku na rok jest coraz mniej.
W tym roku na komunikację i kampanie Whitehall zarezerwowało 300 mln funtów czyli o 600 mln mniej niż w latach 2009-2010.
Jak tłumaczy szef komunikacji brytyjskiego rządu Alex Aiken, szkolenia są częścią większego planu, dzięki któremu PR-owcy mają lepiej wykorzystywać dostępne zasoby. Zajęcia będą poświęcone m.in. komunikacji w sieci, niskobudżetowym kampaniom oraz sposobom oceny prowadzonych działań komunikacyjnych.
„Komunikacja staje się coraz bardziej złożona i wymagająca, a środki są ograniczone i będą ograniczane dalej. Dlatego musimy inaczej podchodzić do sposobu prowadzenia kampanii” – stwierdził Aiken. (ks)