Brytyjski Chartered Institute of Public Relations (CIPR) chce wytłumaczyć młodzieży, jak można zostać PR-owcem i na czym polega ta praca. W projekt ma być zaangażowanych 500 osób, które mają dotrzeć do 15 tysięcy uczniów – informuje serwis brandrepublic.com.
„Będziemy mogli dotrzeć do osób na początku etapu, w którym zaczynają myśleć o swojej przyszłości, mając świeże podejście i to jest szansa” – tłumaczy dyrektor generalna CIPR Jane Wilson.
CIPR do projektu przymierza się od stycznia, gdy 176 ochotników rozmawiało w szkołach z uczniami w wieku od 14 do 16 lat. Teraz Instytut chce zwiększyć zasięg projektu i dotrzeć do osób w wieku od 16 do 18 lat. Będzie urządzał dla nich warsztaty, we współpracy z organizacją młodzieżową National Citizen Service. Dotychczas projekt był ograniczony do Londynu i regionu Południowo-Wschodniej Anglii, teraz konsultanci odwiedzą także Bolton. (ks)