W związku z Black Friday wiele dużych amerykańskich firm postanowiło dać swoim pracownikom dzień wolny, by mogli spędzić go z rodziną i zrelaksować się. Co jeszcze można zrobić, by poprawić komunikację na linii pracownik-pracodawca? O tym możemy przeczytać w serwisie PRnews.
Czas świąteczny to dobry moment, żeby organizować różne akcje charytatywne. Można także postawić na skuteczną komunikację z pracownikiem, dzięki czemu jego morale oraz motywacja wzrosną. Po pierwsze, wysłuchaj uważnie pracownika, nie oceniaj i osądzaj. Po drugie, przyglądaj się wszystkim pomysłom grupy, bo nie zawsze celem jest realizacja pomysłu. Czasem wystarczy samo przedstawienie koncepcji i bycie zauważonym. Po trzecie, staraj się omawiać wszelkie sprawy na bieżąco, nim będzie zbyt późno na efektywną komunikację. I na koniec – angażuj, a nie nakazuj dane rozwiązania. Dzięki temu pracownik będzie miał szansę na rozwinięcie twórczego sposobu rozwiązywania problemów. (kg)