czwartek, 12 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter pomaga w nawiązaniu relacji klient-marka

Twitter pomaga w nawiązaniu relacji klient-marka

Nowe możliwości na Twitterze. Serwis udostępnił wyszukiwanie umożliwiające nawigację tweetów oraz osób. Są także nowe filtry, które pozwalają na oddzielenie postów i materiałów wideo. Dzięki temu marki mogą dokładniej monitorować media oraz bardziej angażować konsumentów – czytamy w PR Daily.

Dla marek to spora zmiana. Posiadanie danych o lokalizacji mogą pomóc w efektywniejszym angażowaniu konsumentów, np. poprzez personalizowanie postów wysyłanych do użytkowników. Czy klienci są gotowi na taki bezpośredni kontakt? Czy nie jest to zbyt nachalna komunikacja? Z analizy Earshot wynika, że korzystając z tego narzędzia można zwiększyć pozytywny odbiór marki oraz nawiązać bliską relację z użytkownikami. Może okazać się to dobrą alternatywą dla mocno narzucających się reklam tradycyjnych, które nie są w stanie zbudować trwałej i głębokiej więzi między marką a konsumentem. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj