przychody netto (sprzedaż usług) w mln zł: 10,6 (2013) 10,8 (2014)
fee income w mln zł: 5,3 (2013) 5,7 (2014)
Grupa On Board konsekwentnie od wielu lat rozwija te obszary biznesu, które najskuteczniej odpowiadają na potrzeby rynku. Fakt, że social media są nieodłącznym elementem wielu kampanii a często nawet ich fundamentem, skłonił nas do zainwestowania w stworzenie struktury zapewniającej odpowiednich fachowców, zaawansowane narzędzia i wiedzę o prowadzeniu skutecznej komunikacji w social mediach. W tej kwestii nie mamy żadnych kompleksów, co potwierdzają zaproszenia z europejskich agencji PR, dla których prowadzimy szkolenia z budowania kampanii PR i social media a także zdobywane nagrody. Integracja naszej oferty daje ogromne możliwości we współpracy z działami marketingu i public relations. Jest również konkurencyjna w stosunku do ofert agencji reklamowych w wielu obszarach komunikacji.
Wyniki swoich agencji komentują także: Ryszard Solski, Przemek Staniszewski, Łukasz Wilczyński, Sebastian Hejnowski, Grzegorz Szczepański, Przemysław Mitraszewski, Joanna Pruszyńska-Witkowska i Anna Czaplicka