17 kwietnia w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się Warsztat Kreatywny, wydarzenie, które jest II etapem Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Celem inicjatywy jest edukacja w zakresie profilaktyki chorób nowotworowych.
W warsztacie weźmie udział ponad 500 młodych osób z całej Polski, które najaktywniej działały w czasie realizacji kampanii na poziomie regionalnym. Spotkanie poprowadzą eksperci ze świata marketingu, PR-u i psychologii reklamy. Młodzież z całej Polski zdobędzie wiedzę na temat tworzenia kampanii społecznych. Następnie wrócą do domów by samodzielnie zaprojektować własną kampanię, która weźmie udział w dalszym etapie projektu.
Finał programu zaplanowany jest na czerwiec. Zwycięski projekt zostanie opracowany przez ekspertów i zrealizowany jako ogólnopolska kampania na terenie całej Polski. Organizatorem programu jest Polska Unia Onkologii, partnerem strategicznym jest firma GlaxoSmithKline. Patronat medialny w II etapie programu objął portal PRoto. (psp)