W dniach 14-15 maja, w Warszawie, odbędzie się szkolenie „PR w administracji – budowanie wizerunku instytucji publicznej”, którego organizatorem jest Ogólnopolskiego Centrum Edukacji Samorządu i Administracji. Szkolenie, skierowane do pracowników administracji publicznej, przybliży im kwestie związane z tematyką i opracowywaniem skutecznych strategii PR.
Podczas zajęć zostaną szczegółowo omówione zagadnienia:
– tworzenia i realizacji strategii public relations;
– znaczenia badań marketingowych w administracji publicznej;
– narzędzi public relations;
– roli informacji prasowych;
– przygotowania profesjonalnej prezentacji oraz wystąpienia publicznego.
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatowej, co zapewni indywidualne podejście do uczestników, kompleksowe wsparcie oraz pełną informację zwrotną. Szczegółowe informacje na temat szkolenia są dostępne pod adresem. Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia, a nasi czytelnicy, którzy chcą wziąć udział w szkoleniu mogą liczyć na 5% rabat. (psp)