Rozpoczęła się dziewiąta edycja Konkursu Biuletynów Firmowych. Wśród tegorocznych nowości wydarzenia znalazły się: nowe wyróżnienie – Zdjęcie Roku, o którego przyznaniu zdecydują internauci w głosowaniu oraz innowacyjny pakiet doradczy. Umożliwia on zamówienie indywidualnej strategii rozwoju biuletynu, przygotowanej przez specjalistów Agape, a w niej m.in.: propozycje układu i wielkości poszczególnych działów i ich zawartości, propozycje tematyczne, uwzględniające oczekiwania grupy docelowej biuletynu i cele stawiane przed publikacją.
Wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku i Okładka Roku zostaną przyznane również w kategorii elektronicznej. Dodatkowo zgłaszający prace do tegorocznej edycji mają łatwiejsze zadanie, gdyż ograniczono wymóg liczby prac i koniecznego czasu ukazywania się gazet zgłaszanych na konkurs.
Prace w tegorocznej edycji konkursu oceni Jury w składzie:
• Małgorzata Markowska, Account Director Agencji Fleishman-Hillard;
• Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media;
• Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape;
• Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape;
• dr Artur Krajewski, wykładowca ASP, malarz, grafik, rysownik;
• Dariusz Frączek, dyrektor ds. sprzedaży w Drukarni Art-Print;
• Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.
W Konkursie Biuletynów Firmowych 2009 mogą brać udział magazyny wydawane tradycyjnie (w wersji papierowej) w dwóch kategoriach: biuletyn wewnętrzny i biuletyn zewnętrzny, a także biuletyny wydawane w formie elektronicznej w kategorii biuletyn elektroniczny.
Prace można nadsyłać do 25 czerwca, a regulamin konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia biuletynu znajdują się w na stronie internetowej. Portal PRoto jest patronem medialnym projektu. (psp)