piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSponsorzy na start

Sponsorzy na start

„Jeszcze kilka lat temu firmy, które decydowały się na sponsorowanie kultury, eksperymentowały. Teraz wybierają kilka konkretnych obszarów kultury, dzięki którym próbują budować swój wizerunek jako sponsora” – Press cytuje wypowiedź Adama Czarneckiego, wiceprezesa instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. Z artykułu wynika, że firmy nie tworzą programów sponsorskich oraz że nie ma uniwersalnych reguł konstruowania programu sponsorskiego. PTC (Era) tworzy swój własny plan sponsoringowy poprzez stworzenie „swego rodzaju mapy emocji”. „Wybierając obszar, który chcemy wesprzeć akcją sponsoringową, bierzemy pod uwagę medialność projektu. Musi istnieć tzw. trójkąt sponsorski, którego wierzchołkiem jest dająca pieniądze firma, drugim – beneficjent, a trzecim – media.” – powiedział Maciej Paluchowski, kierownik działu sponsoringu i targów Polskiej Telefonii Cyfrowej. W Pressie czytamy również, że rośnie liczba respondentów, którzy twierdzą, że sponsoring jest działalnością potrzebną i sprzyjającą rozwojowi kultury oraz tych, którzy deklarują zainteresowanie kulturą.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj