„Właściwa prezentacja to ogromna władza, jaką mamy nad innymi. Pamiętajmy jednak, że odpowiednie ubranie może być także narzędziem wywierania pozytywnego wpływu” – czytamy w dodatku Praca Dziennika Łódzkiego. Na łamach dziennika czytamy o tym, jaki strój przystoi biznesmenom, kto może pozwolić sobie na fantazję i oryginalność i jaki wpływ na nasze środowisko ma nasz ubiór. „Zdaniem Roberta Ciaidiniego, światowej sławy naukowca, profesora psychologii społecznej, ubiór to symbol autorytetu, który może wyzwolić u innych mechaniczną uległość” – pisze Mirosław Konkel. W tym samym numerze Dziennika Łódzkiego z tematem polemizuje Monika Kopiecka, której zdaniem, dobry wizerunek osoby jest odbiciem obrazu całej organizacji. „Podstawą komunikacji międzyludzkiej nie są (…) jedynie wypowiadane słowa, lecz przede wszystkim mimika, kontakt wzrokowy, gestykulacja, a więc rzeczy, które najogólniej ujmując określa się mianem komunikacji niewerbalnej” – czytamy.