32 zgłoszenia na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną zostały nominowane do drugiego etapu Konkursu INTERNALE 2010. Jest to pierwszy w Polsce konkurs dla podmiotów posiadających Intranet oraz komunikację wewnętrzną w swojej strukturze.
Nominowane podmioty przeszły do drugiego etapu konkursu, w którym przygotują finałowe prezentacje według wyznaczonych parametrów. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców oraz przyznanie statuetek nastąpi podczas Uroczystej Gali 20 października 2010 r. w Warszawie.
Lista nominowanych w Konkursie INTERNALE 2010 (w kolejności alfabetycznej):
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa:
Astor Sp. z o.o. za projekt „Astor Web”
Budlex Sp. z o.o. i Kolibro Intranet Experts za projekt „Intranet Spółki Budlex”
VB Leasing Polska S.A. za projekt „Wdrożenie Intranetu jako platformy informacyjno-komunikacyjnej dla pracowników”
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy:
Bank Zachodni WBK za projekt „Zmiana platformy intranetowej”
BNP Paribas Fortis za projekt „iNet Polska – korporacyjny serwis intranetowy BNP Paribas Fortisu”
Grupa Allianz Polska S.A. za projekt „Intranet Grupy Allianz Polska”
ING Usługi Finansowe S.A. za projekt „Zawsze świeży Intranet – relaunch Intranetu w ING Usługi Finansowe S.A.”
MultiBank, Oddział Bankowości Detalicznej BRE Bank SA za projekt „Intranet placówek MultiBanku jako uniwersalna platforma komunikacyjna”
Sanofi Aventis Sp. z o.o. za projekt „Intranet Sanofi-Aventis”
TVN S.A. i Kolibro Intranet Experts za projekt “Intranet TVN”
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe:
Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A. za projekt „Agrotime – Intranet wspomagający zarządzanie czasem”
Urząd Miejski w Gliwicach za projekt „Portal Intranetowy Miasta Gliwice”
Urząd Miasta Krakowa za projekt „Intranetowy Serwis Informacyjny Urzędu Miasta Krakowa”
Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej:
Accenture Services Sp. z o.o i HR Profil za projekt „Accenture Strategic Communications Matrix”
DHL Global Forwarding Sp z o.o. za projekt “DHL Global Forwarding komunikacja wewnętrzna z wykorzystaniem Intranetu”
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. i Kolibro Intranet Experts za projekt „Audyt Komunikacji Wewnętrznej i Strategia Rozwoju Intranetu jako kluczowego narzędzia Komunikacji Wewnętrznej”
Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej:
Bank Pekao S.A. za projekt „Akcja charytatywna skierowana do pracowników Banku Pekao –
Pomagajmy sobie – przeznacz 1% podatku”
Bank Pekao S.A. za projekt „Porozmawiajmy o stresie”
Bank Pekao S.A. za projekt „Rzecznicy karty zasad – gwarancja działania systemu sprawiedliwości z kartą zasad”
Best S.A. za projekt „Plan Komunikacji Zmian”
BRE Bank S.A. za projekt „Gramy w zielone”
Kompania Piwowarska S.A. za projekt „Portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej – Małe Piwo”
MultiBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA za projekt „Misja Samuraja – projekt motywacyjny”
Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Redaktor Intranetu:
Zespół Redakcyjny Portalu Intranetowego Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu:
Zespół Działu Zarządzania Informacją w Pionie Obsługi Klienta, PTK Centertel
Piotr Budzisz, prezes zarządu, Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR SA
Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Manager Komunikacji Wewnętrznej
Ireneusz Podwojski, PTK Centertel
Największa Innowacja w Intranetach:
Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR SA za projekt „Nowoczesne zastosowanie Intranetu – współpraca partnerska”
Bank Pekao S.A. za projekt „Forum Dyskusyjne Pracowników Banku Pekao SA”
Bank Pekao S.A. za projekt „Czaty w Banku Pekao SA”
Kompania Piwowarska S.A. oraz Kolibro Intranet Experts i Advatech za projekt „Archeo – projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations”
Urząd Miejski w Gliwicach za projekt „Portal Intranetowy Miasta Gliwice”
Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i komunikacji wewnętrznej oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.
Organizatorem Konkursu są Intranety.pl, pierwszy polski portal Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Audytorem Konkursu jest Firma Doradcza KPMG.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (kk)