30 listopada, PRoto.pl oraz On Board PR Ecco Network zapraszają na warsztaty “Internal challenge – komunikacja wewnętrzna bez tajemnic“. Uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować strategię komunikacji wewnętrznej, jak na bieżąco śledzić i uwzględniać postawy i opinie załogi oraz kształtować je w kierunku pożądanym z punktu widzenia strategii firmy. Opowiemy jak przygotować plan komunikowania, który pomoże odnieść sukces w danym obszarze działalności.
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
-
Co ma wpływ na dobrą strategię komunikacji wewnętrznej?
-
Jak zaangażować pracowników w proces komunikacji?
-
Jak prowadzić dialog z pracownikami i Związkami Zawodowymi?
-
Jak pozyskiwać informacje zwrotne?
-
Z jakich narzędzi w komunikacji wewnętrznej korzystać?
-
Jak komunikować w zmianie?
-
Jak komunikować trudne decyzje?
-
Jak mówić językiem pracownika?
-
Jak wykorzystywać nowoczesne technologie w kontakcie z klientem?
Do kogo adresowane jest szkolenie:
-
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmach
i instytucjach państwowych -
HR menadżerowie
-
Pracownicy działów komunikacji, PR i HR
Aby zapisać się na szkolenie – wypełnij formularz
Szczegółowy program, a także informacje o prowadzących i organizatorach.
Zapraszamy na warsztaty!
SZKOLENIE POPROWADZĄ:
Iwona Kubicz – Associate, Head of Strategy&Development Department
Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Nadzorowała procesy komunikacyjne poprzedzające prywatyzację spółek z sektora energetycznego m.in. Energa. W On Board PR koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europalnt oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Swoje doświadczenie w On Board zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel. Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A.,VIVA Art Music. Poza pracą w On Board PR prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarządzania oraz studia dziennikarskie na UW.
Aleksandra Zielińska – PR Consultant – Project Leader
Pracuje w dziale Strategy & Research opracowując strategie projektów public relations dla stałych i potencjalnych klientów. Specjalizuje się w zakresie PR korporacyjnego oraz komunikacji zmiany dla sektora energetycznego i przemysłu, oraz instytucji publicznych i NGO. Uczestniczyła w realizacji projektów m.in. Weyerhaeuser Polska, dla Energa – Obrót, Energa – Operator, Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Wcześniej związana z firmą Inwestycje Społeczne koordynowała projekty z zakresu CSR. Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Zuzanna Szopowska – PR Konsultant, Project Leader
Jest członkiem zespołu Power, Gas & Chemical Industry i specjalizuje się w działaniach z zakresu community relations i komunikacji wewnętrznej. W On Board PR realizowała projekty m.in. dla firm Gaspol, Weyerhaeuser Poland, PKP Energetyka i Energa – Obrót. Wcześniej była odpowiedzialna za ogólnopolskie akcje edukacyjne inicjowane przez „Gazetę Wyborczą” i Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz kampanie współfinansowane ze środków europejskich. Ukończyła z wyróżnieniem socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.
ORGANIZATORZY:
On Board PR Ecco Network należy do największych i najbardziej renomowanych firm public relations w Polsce, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje we wszystkich liczących się rankingach branżowych oraz nagrody i wyróżnienia zdobywane przez nasze programy PR. Firma jest członkiem Związku Firm Public Relations. Prowadzi również stałą współpracę z wiodącymi polskimi ośrodkami akademickimi, m.in. Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, jak również z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Jako sygnatariusz Kodeksu Dobrych Praktyk ZFPR jesteśmy przekonani, że etyka powinna wyznaczać przestrzeń dla działań komunikacyjnych i jest praktycznym czynnikiem ich skuteczności i wiarygodności.
PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze.