24 listopada, w ramach Festiwalu Reklamy Ad Days, rozpoczną się w Łodzi organizowane przez Brief 4 Poland targi Galeria Marketingu Miejsc. W ich trakcie przedstawiciele administracji samorządowej będą mogli wymienić się wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi marketingu miejsc z profesjonalną branżą marketingową, uczelniami oraz lokalnym biznesem.
W ramach tegorocznej edycji Galerii Marketingu Miejsc odbędą się m.in. debaty dotyczące budowania wizerunku Polski, promocji Polski wschodniej oraz korzyści ze współpracy administracji publicznej z dostawcami usług marketingowych. W trakcie targów swój wykład dotyczący idei przewodniej promocji kraju wygłosi Wally Olins – światowy autorytet w dziedzinie budowania marek i brandingu narodowego.
Uczestnicy imprezy będą także mogli zapoznać się z ofertami usługodawców marketingowych a także nawiązać kontakty podczas indywidualnych spotkań w specjalnej strefie oraz wieczornego bankietu.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Szczegółowy program znajduje się tu.
Wstęp dla przedstawicieli administracji samorządowej jest bezpłatny.