Do 15 kwietnia organizatorzy konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 czekają na zgłoszenia od organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i PR, instytucji rządowych i firm, a także innych nadawców kampanii społecznych.
W tym roku najlepsza kampania społeczna w kategorii Inicjatywy Obywatelskie otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł. Przewidziana jest również nagroda dla najlepszej kampanii lokalnej o wartości 5000 zł. Nagrody trafią do inicjatorów kampanii.
Organizatorzy przypominają, że dodano 3 nowe kategorie, w których można zgłaszać kampanie:
Kampania Społeczna Roku w kat. Inicjatywy lokalne
Kampania Społeczna Roku w kat. Inicjatywy 1%
Kampania Społeczna Roku w kat. Marketing zaangażowany społecznie
Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl. Termin zgłaszania kampanii upływa 15 kwietnia 2011r.
Podobnie przedłożono termin w konkursie Young Talents Committed na spot lub plakat na temat „Drugie życie produktu”. Dla młodych kreatywnych ludzi. www.konkurs.kampaniespoleczne.pl/konkurs_ytc
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Partnerzy Strategiczni: PGNIG i portal rekrutacyjny Pracuj.Pl. Patron Honorowy: MPIPS. Partner strategiczny konkursu YTC: Timberland. Partnerzy: SAR, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka. Patroni medialni: PRoto.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl, Roxy FM, CR Navigator, THINKTANK, Brief, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Aktivist, marketingowiec.pl, students.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, designteka.pl.
Więcej informacji : www.kampaniespoleczne.pl/konkurs