PR Forum to coroczne spotkanie badaczy i praktyków public relations mające na celu wymianę doświadczeń, omówienie nowych tematów, a ponad wszystko dyskusję. W tym roku spotkanie odbywa się po raz VIII w Hotelu Zamek w Lublińcu od 12 do 14 września.
Od 2004 roku dawniej Katedra Nauk Humanistycznych Akademii Ekonomicznej, a teraz Katedra Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, zaprasza PR-owców z Polski na wspólne obrady. Cel jest zawsze jeden – łączyć siły tych, co badają, z tymi co praktykują public relations. Każdego roku inne tematy stają się przedmiotem polemiki pomiędzy dwoma światami: nauki i praktyki.
W tym roku nie będzie inaczej: warsztaty praktyków, burzliwe panele badaczy z profesjonalistami, naukowe referaty i spory towarzyszyć będą spotkaniu w Lublińcu. Tegoroczne tematy łączy termin „przestrzeń publiczna”. Spotkania dotyczyć będą idei i praktyki społecznej odpowiedzialności, funkcji PR w zarządzaniu przestrzenią publiczną oraz współczesnych wyzwań, przed którymi stoi dzisiaj branża.
Uczestnicy będą mogli skorzystać z porad specjalistów podczas warsztatów:
1.Przyszłość PR: rosnąca potrzeba pomiaru PR a rzeczywistość. Czas, budżet, standardy badawcze (Magdalena Grabarczyk – Tokaj, IMM)
2.Społeczna Odpowiedzialność Korporacji na przykładzie TAURON Polska Energia S.A. (Paweł Gniadek, Elżbieta Karcz, TAURON S.A.)
3. Szlak Zabytków Techniki środkiem budowania wizerunku Śląskiego (Tomasz Stepmlewski, Śląski Urząd Marszałkowski)
4. Budowanie wizerunku miejsca. Z doświadczeń praktyków (dr Jacek Siatkowski – Profile; Piotr Dzik – PRC)
Posłuchać będzie można wymiany poglądów i opinii podczas paneli dyskusyjnych:
1. Wyzwania dla branży public relations AD 2011
2. Jednostka samorządu terytorialnego a wizerunek miejsca.
Autorytety naukowe takie jak profesorowie Jerzy Olędzki, Ryszard Ławniczak, Krystyna Doktorowicz, Jerzy Gołuchowski, Aldona Frączkiewicz-Wronka, pozwolą uczestnikom pogłębić analizy akademickich problemów. Podczas sekcji badawczych dowiedzieć się będzie można o realizowanych lub zrealizowanych badaniach naukowych dotyczących public relations.
PRoto.pl wspiera wydarzenie swoim patronatem.
Szczegóły programu znaleźć można na stronie.