Jeżeli interesuje cię komunikacja wewnętrzna, chcesz się dowiedzieć, jak inne firmy radzą sobie z jej wyzwaniami lub szukasz inspiracji dla swoich działań komunikacyjnych, to XV Międzynarodowe Seminarium face 2011 jest dobrą okazją do zapoznania się z doświadczeniami wiodących firm w Polsce.
W dniach 19-20 października w Hotelu Bristol w Warszawie po raz kolejny spotkają się osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w polskich firmach. Uczestnicy będą mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania najlepszych praktyk.
W programie konferencji przewidziane są następujące prezentacje case studies:
– Budowanie zaangażowania pracowników, czyli storytelling w praktyce (Aviva)
– Inicjatywa pracownicza jako sposób inicjowania i wprowadzania zmian w organizacji (Bank BPH)
– Pracodawca jako Partner dla pracownika – strategia komunikacji wewnętrznej w GE Power Controls
– Dialog w Grupie Żywiec – jak rozmawiać z interesariuszami wewnątrz i na zewnątrz firmy
– Budowanie marki i zwiększanie efektywności poprzez komunikację, styl zarządzania i kulturę organizacyjną (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris)
– Integrowanie komunikacji, rozwijanie dialogu i redukowanie kompleksowości na przykładzie działań komunikacyjnych w Philips Lighting Poland
– Pracownik albo klient – czy komunikacja korporacyjna zawsze musi wybierać? (Tesco Polska)
– Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy – zintegrowane działania komunikacyjne w Volvo Polska
Prezentacje poprzedzi wykład gościa specjalnego – Barbary Fagan-Smith z ROI Communication, która mówić będzie o praktycznych aspektach mierzenia i zwiększania efektywności komunikacji wewnętrznej.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie internetowej organizatora http://www.gfmp.com.pl/www_face2011.xml.
PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem.