sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościStatuetki Internale rozdane!

Statuetki Internale rozdane!

Carrefour Polska, Leroy Merlin, Wirtualna Polska, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Fundacja PBG oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych to zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu Internale Poland 2011. Nagrody za najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej i intranetu zostały rozdane wieczorem, 6 października w warszawskim hotelu Westin.

Konkurs po raz drugi wyłonił najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej oraz intranetów mijającego roku. Do pierwszego etapu konkursu zakwalifikowanych zostało prawie 40 projektów, spośród których 17-osobowe jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało 6 najlepszych. Przyznane zostały także 2 nagrody specjalne oraz 5 wyróżnień.

Nagrodę Jury za najlepszą strategię komunikacji wewnętrznej przyznano projektowi  TRW Polska TRW Tylko Razem Wygramy – wzrost zaangażowania pracowników w okresie zawirowań gospodarczych. Natomiast portal Intranety.pl – organizator Konkursu Internale Poland oraz Kongresu EICIM – wręczył nagrodę specjalną PKO Bankowi Polskiemu za projekt Studio TV PKO Banku Polskiego,  uznając go za największą innowacje w intranetach w 2011 roku.

W tym roku najlepszymi projektami intranetu okazały się wdrożenia firm: Carrefour Polska w kategorii Duże Firmy oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych w kategorii „Małe i średnie przedsiębiorstwa”. W kategorii „Administracja publiczna, samorządy i organizacje pozarządowe” doceniony został natomiast projekt intranetu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.

Najlepszymi projektami komunikacji wewnętrznej 2011 roku Jury uznało WPKompas – Księga Wartości Wirtualnej Polski zgłoszony przez Wirtualną Polskę (kategoria Duże Firmy) – oraz Wydania specjalne Biuletynu Korporacyjnego Grupy PBG „OGNIWO”  zgłoszony przez Fundację PBG ( kategoria „Administracja publiczna, samorządy i organizacje pozarządowe”). Kapituła kury konkursu  najlepszym zespołem komunikacji wewnętrznej 2011 utytułowała dział komunikacji wewnętrznej Leroy Merlin Polska.

Nad poprawnością i obiektywnością głosowania podczas trwania wszystkich etapów konkursu czuwał niezależny audytor firma doradcza KPMG. PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

Pełna lista nagrodzonych znajduje się tutaj

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj