Do EURO pozostało 100 dni. Władze i organizatorzy zapewniają, że Polska jest odpowiednio przygotowana do Mistrzostw. Najwyższy czas, aby swoją gotowość zweryfikował również biznes i instytucje publiczne. Okazją to tego będzie konferencja „Euro. Gra o reputację”, która odbędzie się 14 marca w Warszawie.
Podczas konferencji dziennikarze i eksperci ds. komunikacji odpowiedzą m.in. na pytania:
– Jak przygotować się do prowadzenia efektywnej komunikacji podczas sytuacji kryzysowej w trakcie imprezy masowej na przykładzie Euro 2012?
– Czego spodziewać się po mediach? Czy medialna racja stanu przeważy nad troską o wizerunek kraju?
– Jak do podobnych imprez przygotowują się inni? Doświadczenia Londynu przed tegorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi.
Wśród panelistów znaleźli się m.in.: Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. komunikacji PL.2012, Mariusz Sokołowski, rzecznik Komendanta Głównego Policji, a także dziennikarze: Cezary Szymanek (Radio PiN), Marcin Piasecki (Dziennik Gazeta Prawna), Kamil Dąbrowa (Polskie Radio) i inni. Gościem specjalnym konferencji będzie Eddie Bensilum z brytyjskiej firmy konsultingowej Regester Larkin, autorytet w dziedzinie zarządzania komunikacją w kryzysie, biorąca udział w przygotowaniach wielu firm i instytucji do Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012. Konferencja adresowana jest do dyrektorów pionów komunikacji, operacyjnych i ryzyka, rzeczników prasowych oraz menedżerów ds. PR.
Organizatorami spotkania są: Dziennik Gazeta Prawna i Lighthouse Consultants. Konferencji towarzyszyć będą specjalistyczne warsztaty interaktywne, podczas których uczestnicy spotkania będą mieli okazję zweryfikować swoje umiejętności komunikacyjne w symulacji sytuacji kryzysowej, która może się zdarzyć podczas mistrzostw.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie. PRoto.pl patronuje wydarzeniu.