Dziesiąta jubileuszowa edycja Dni Marketingu Sportowego odbędzie się 22-23 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Międzynarodowi prelegenci przedstawią najnowsze trendy w sponsoringu sportowym i powiedzą, jak zarządzać obiektami sportowymi w kontekście Euro 2012.
Director of sponsorship consulting, William Fenton, opowie o sponsoringu sportowym w dobie kryzysu ekonomicznego, podczas gdy CEO Redmandarin – Shaun Whatling – zwróci uwagę na przyszłe potrzeby sponsorów. Druga część spotkania rozpocznie się prezentacją profesora Simona Chadwicka o ambush marketingu. Następnie Michael Brill – regional vice president SMG Europe oraz Barry Pollen – director of stadium manangement South Africa, przybliżą metody efektywnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi obiektami sportowymi. Polskim akcentem będzie Krzysztof Rut – dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w PGE Polska Grupa Energetyczna, który omówi stan rynku naming rights obiektów sportowych w naszym kraju.
Finałowy panel 22 marca skupi się na przyszłości marketingu sportowego. Kevin Jackson, executive director of business development w GPJ, przedstawi gościom metody wdrożenia marketingu doświadczeń do projektów sportowych. Ostatnia prezentacja należeć będzie do Toma Cannona, który zaprezentuje przyszłe zagrożenia i możliwość w obszarze marketingu sportowego.
Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie wieczorna VIII Gala Sportu i Biznesu. Nagrody Sportu i Biznesu promują osoby i instytucje, które bezpośrednio wpływają na rozwój sportu w Polsce. Kapituła Nagród, składająca się z ekspertów biznesu sportowego, przyzna nagrody w trzynastu kategoriach.
Cały program dostępny jest na stronie.
PRoto.pl patronuje wydarzeniu.