piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościMarkowanie Warszawy

Markowanie Warszawy

Jak czytamy w Metropolu, „Warszawa powinna wypracować swoją markę, z którą byłaby kojarzona na całym świecie”. Do takiego wniosku doszli biznesmeni po wczorajszym spotkaniu z władzami stolicy. Dyskutowali oni nad projektem strategii rozwoju dla Warszawy. Ich zdaniem największym problemem miasta jest fakt, że nie budzi ono jasnych, pozytywnych skojarzeń. W celu promocji stolicy proponują organizowanie cyklicznych imprez, które przyciągałyby turystów i zwiększyłaby jej rozpoznawalność jako miasta, które warto odwiedzić.
„Przede wszystkim należy się zdecydować, jak chcemy promować Warszawę: czy jako miasto dla turystów, czy np. dla biznesmenów” – mówi Aleksander Krzyżanowski, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj