piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościPublic relations poza firmą

Public relations poza firmą

„Zamiast pracować nad marką, nieustannie zmieniamy nazwy i stanowiska kierownicze instytucji powołanych do jej stworzenia” – kampanie promujące Polskę komentuje w Gazecie BCC Elżbieta Kisielewska. Zwraca uwagę przede wszystkim na brak konsekwencji i ciągłości w budowaniu wizerunku naszego kraju. Jej zdaniem, najważniejsze jest opracowanie szczegółowej strategii oraz oryginalność pomysłu.
Jako przykład na ciekawą promocję przytacza akcję „polski hydraulik”, która była szeroko komentowana w europejskich mediach. Podaje również kwoty, które trzeba wydać na promocję. Wynika z nich, że wypromowanie nowego prezydenta jest znacznie tańsze niż wypromowanie margaryny.

Autorka, powołując się na źródło informacji, wymienia wortal PRoto.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj