poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSzpalty Roku 2012 wręczone!

Szpalty Roku 2012 wręczone!

Najlepsze polskie magazyny customowe już wybrane. Jury pod przewodnictwem Tomasza Raczka oceniło niemal 100 magazynów wewnętrznych i zewnętrznych wydawanych przez polskie firmy. Najlepszym wręczono w Skwerze Hoovera na Krakowskim Przedmieściu Szpalty Roku, nagrody Stowarzyszenia Prasy Firmowej. Nagrody przyznano już po raz piąty.

Magazyny skierowane do pracowników i klientów firm oceniali: prof. Jacek Wasilewski z Uniwersytetu Warszawskiego, Rościsław Szwedow dyrektor kreatywny wydawnictwa Murator, Dominik Kaznowski pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR portalu Nasza-Klasa, Joanna Delbar wiceprezes Związku Firm Public Relations, Jacek Piotrowski fotograf związany z wydawnictwem Agora. Jury przewodniczył Tomasz Raczek – redaktor naczelny wielu tytułów wysokonakładowych, krytyk filmowy i publicysta. Na konkurs nadesłano 100 tytułów w kategoriach: publikacja wewnętrzna, zewnętrzna oraz elektroniczna.

„Wbrew temu czego się obawialiśmy nie było tak, że ciągle te same pisma mamy do oceniania i że w zasadzie musimy nagradzać tych samych autorów, tylko raz dostaną Złote Szpalty, a raz Srebrne; pojawili się nowi gracze na rynku” – mówił po obradach Tomasz Raczek. „Przy niektórych nagrodach nie kłóciliśmy się w ogóle, bo to były takie oczywiste dokonania i dobrze, że takie rzeczy się pojawiają” – mówił Jacek Piotrowski. „Podczas obrad udało nam się uzyskać całkowitą zgodność przy niektórych nagrodach i to oznacza, że można zrobić coś co rzeczywiście wyrasta ponad poziom” – potwierdził Jacek Wasilewski
„Dodam, że typografia i cały layout też się zmieniają na lepsze, wchodzą na  wyższy poziom. Cieszy mnie również mniejsza liczba prezesów na stronach gazet wewnętrznych, za to więcej życia. Widać, że to co było sygnałem wyjściowym poprzedniej edycji konkursu, to te uwagi zostały zrealizowane. Widać rozwój w wielu tytułach” – dodał Rościsław Szwedow.
Galę poprzedziła konferencja. W tym roku gościem specjalnym był Rainer Burkhardt – wiceprezes niemieckiego stowarzyszenia Forum Corporate Publishing oraz prezes agencji content marketing KircherBurkhardt oraz Jacobus van den Boom – założyciel holenderskiego Customer Media Council, jeden z założycieli International Content Marketing Forum.
Po gali został otwarta wystawa najlepszych prac, można było oglądać najlepsze publikacje. Był też czas na indywidualne rozmowy z jurorami.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj