Już wkrótce III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia. Dwudniowe spotkanie, które odbędzie się 20-21 września w Warszawie, wypełnią wykłady, praktyczne warsztaty, dyskusje oraz spotkania ekspertów z uczestnikami.
Kiedy rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a pacjenci wymagający, placówki ochrony zdrowia coraz częściej starają się wyróżnić jakością i wysokimi standardami usług oraz wykreować pozytywny wizerunek w otoczeniu lokalnym. Jak to osiągnąć?
Sprawne zarządzanie szpitalem, przychodnią czy gabinetem lekarskim nie przyniesie oczekiwanego efektu, jeżeli w tym procesie pomięte zostaną elementy komunikacji (na szczeblu wewnętrznym i zewnętrznym) oraz kwestie relacji z pacjentem i otoczeniem.
Podczas tegorocznej edycji Forum uczestnicy będą mieli okazję dokładnie poznać cały szereg narzędzi marketingu i public relations medycznego. Warto pamiętać, że public relations i marketing w placówce medycznej najczęściej nic nie kosztują – wystarczy inicjatywa, kreatywność i… wiedza.
Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia to spotkanie menedżerów placówek medycznych, pracowników odpowiedzialnych za realizację zadań z dziedziny marketingu i PR czy politykę jakości, rzeczników prasowych oraz lekarzy, którzy chcą jeszcze lepiej komunikować się z pacjentem. Tematy zostały tak dobrane, aby z przekazanej wiedzy skorzystały zarówno publiczne, jak i niepubliczne jednostki ochrony zdrowia.
Informacje na temat programu III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia oraz formularz zgłoszenia znajdują się na stronie internetowej (na liście wydarzeń wystarczy odszukać nazwę Forum).
PRoto.pl objęło wydarzenie patronatem medialnym.