O sukcesie rozpoczętej w 2003 roku kampanii „Pij mleko będziesz wielki” czytamy na łamach czasopisma Marketing w Praktyce. Kampania została zorganizowana w ramach programu „Marketing dla Przyszłości” Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce i sfinansowana przez prywatnych sponsorów. W pierwszej edycji kampanii wykorzystano wizerunki m.in.: Bogusłwa Lindy, Kayah i Krzysztofa Hołowczyca.
W drugiej edycji do picia mleka przekonywała animowana postać z bajki – Shrek. Z badań, które zostały przeprowadzone w czerwcu 2005 wynika, że 60% dorosłych Polaków zauważyło „jakieś akcje promujące mleko”, 84% zapamiętało hasło akcji, a 98% z nich wymieniło hasło „Pij mleko będziesz wielki”. W kampanii nie odnoszono się do racjonalnych argumentów przekonywania, skupiono się na sferze emocjonalnej, wykorzystując wieloznaczność słowa wielki w połączeniu z wizerunkami idoli.