Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego po raz drugi gościł uczestników cyklu Creative Sectors. Marcowe spotkanie było poświęcone produkcji i postprodukcji, estetyce i post-estetyce, raportach dla public relations, komunikacji marki w mediach społecznościowych.
Tym razem w roli prelegentów wystąpili: Magdalena Zimecka (szef Studia Orka), dr Tadeusz Sawa-Borysławski (architekt, właściciel Studia TSB), Szymon Janiak (PR manager w Grupie Trinity S.A.), Mariusz Pełechaty (head of social media w agencji strategiczno-kreatywnej Lemon Sky). Gościem specjalnym spotkania był redaktor PRoto.pl Karol Schwann, który przedstawił wyniki badań prowadzonych przez redakcję, dotyczących perspektyw zawodowych (i finansowych) w polskim public relations.
Cykl dotyczy szeroko pojętych branż kreatywnych, dlatego prezentacje dotyczyły zróżnicowanej tematyki. Magdalena Zimecka przedstawiła efekty, jakie można osiągnąć na etapie filmowej postprodukcji. Szymon Janiak opowiedział o zaletach niedocenianego narzędzia PR, jakim są raporty branżowe. Mariusz Pełechaty przygotował prezentację dotyczącą komunikacji marek na Twitterze. Dr Tadeusz Sawa-Borysławski opowiadał o konieczności świadomego patrzenia i widzenia otaczającej nas rzeczywistości oraz świadomego doboru motywów w projektowaniu identyfikacji wizualnej. Karol Schwann przedstawił natomiast wyniki ostatniego raportu PRoto.pl o wynagrodzeniach w branży PR oraz statystyki dotyczące rynku pracy dla PR-owców.
Organizatorzy wydarzenia, dr Maurycy Graszewicz i dr Karina Stasiuk-Krajewska już zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu Creative Sectors, które odbędzie się w maju.