10 września 2013 w Warszawie odbędzie się konferencja „Barometr CSR. Czyli co polski konsument sądzi o odpowiedzialnym biznesie?” Spotkanie organizowane przez SGS Polska będzie okazją do ogłoszenia wyników pierwszej edycji cyklicznego badania opinii konsumentów w obszarze odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
W Polsce od kilku lat idea odpowiedzialnego biznesu zyskuje na znaczeniu, ale wciąż brak kompletnej analizy wpływu tych działań na rynek i zachowania klientów. Jak działania firm w obszarze CSR postrzegają polscy konsumenci? Czy rosną ich oczekiwania wobec społecznego zaangażowania firm? Na te i inne pytania odpowiedzieć ma konferencja organizowana przez SGS Polska.
Spotkanie będzie okazją do zaprezentowania kluczowych wyników pierwszej edycji – realizowanego wspólnie z Domem Badawczym Maison – cyklicznego badania opinii konsumentów w obszarze CSR w Polsce. Celem konferencji jest przybliżenie opinii różnych profili polskich konsumentów na temat odpowiedzialnego biznesu i komunikowania o prowadzonych w tym zakresie działaniach. Chcemy także zachęcić do wspólnej dyskusji na temat wniosków płynących z obrazu polskiego konsumenta w aspekcie działań CSR.
„Barometr CSR”, to całościowe badanie z uwzględnieniem segmentacji konsumentów, które prezentuje rozbudowany profil konsumentów. Taki sposób przedstawienia danych, pozwoli poznać oczekiwania i zachowania konsumentów związane z CSR – klucz do zrozumienia motywów ich działań. Segmentacja pozwala także, na wyodrębnienie grup konsumentów podobnych do siebie ze względu na postawy, wartości i motywy, co ma duże znaczenie w kontekście prowadzonych przez firmy działań CSR.
Jak zgłosić swój udział?
Konferencja ma charakter zamknięty. Udział w niej jest bezpłatny.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: magdalena.pachulska@sgs.com
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora.
Patroni medialni spotkania: PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, BIZON (Radio PIN), MARKETER+ oraz Marketing przy Kawie.