Czas przyjmowania zgłoszeń został wydłużony o miesiąc. To szansa dla wszystkich, którzy dopiero teraz wrócili z wakacji i zapoznają się z konkursowym regulaminem, na podjęcie decyzji o starcie w „Houston, mamy start-up!”.
Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 października włącznie. Z powodu przesunięcia ram czasowych trwania konkursu, wyniki zostaną ogłoszone 15 listopada, a rozpoczęcie świadczenia usług promocyjnych dla zwycięzcy rozpocznie się 2 grudnia.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres konkurs@lewispr.com linku do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube, na którym właściciele start-upu w niebanalny sposób, w ciągu jednej minuty, opowiedzą dlaczego właśnie to ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową i jakie korzyści społeczne lub biznesowe niesie ze sobą proponowany przez nią produkt lub usługa.
Nagrodą w konkursie dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR (od grudnia 2013 do maja 2014). Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów, obsługą kanałów social media, monitorowaniem wydarzeń wydawniczych. Dodatkowo portal PRoto.pl – główny patron medialny konkursu – ufunduje zwycięzcy dostęp do pakietu szkoleń e-learningowych: „Kontakt z dziennikarzami – Relacje z mediami”, “Autoprezentacja, przekaz pozawerbalny”, „Prawo autorskie i prasowe w PR”, „Etyka w PR”, „Mierzenie efektów działań PR”.
Partnerami konkursu są: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Kielecki Park Technologiczny, Toruński Park Technologiczny, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny, Technopark Pomerania, Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, Lubelski Inkubator Technologiczny i KGHM LETIA Legnicki Park Technologiczny.
Poza PRoto.pl, konkurs patronatem objęli także: New Eastern Europe, Uniwerek.TV oraz Polibuda.Info. Więcej informacji o konkursie oraz regulamin na stronie.