Konkurs Pióra Roku 2013 ma wypromować i podkreślić wartość dziennikarstwa firmowego. Ma udowodnić, że wymaga ono tego samego kunsztu, talentu i zaangażowania, co dziennikarstwo tradycyjne.
Udział mogą wziąć zarówno autorzy tekstów, agencje custom publishing oraz firmy, będące właścicielami tytułów.
Najlepsze artykuły zostaną nagrodzone w 5 kategoriach:
– Publikacja dla pracowników: Człowiek. Artykuł o ludziach pracujących w danej firmie
– Publikacja dla pracowników: Firma. Artykuł o firmie, produkcie lub usłudze
– Publikacja dla pracowników: Wydarzenie. Relacja z firmowego eventu
– Publikacja dla klientów: Firma. Artykuł o firmie
– Publikacja dla klientów: Marka. Artykuł wspierający markę
Pióra Roku to internetowy konkurs, podczas którego wyłonione zostaną najlepsze artykuły opublikowane w magazynach customowych (drukowanych oraz elektronicznych).
Publikacje zostaną ocenione przez niezależnych ekspertów związanych ze światem dziennikarstwa i PR. Nad jakością nadesłanych do konkursu prac obradować będą eksperci w dziedzinie dziennikarstwa i PR-u: Kinga Kubiak, Jacek Wasilewski i Teresa Kruszona.
Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 22 listopada 2013 r. (do 29 listopada 2013 r. za dodatkową opłatą, podwyższoną o 50 proc. w stosunku do ceny początkowej). Wyniki zostaną opublikowane 16 grudnia 2013 r. na stronie Stowarzyszenia Prasy Firmowej.
Jeśli więc wiesz, jak przekazać historię o firmie i tworzących ją ludziach lub stworzyć opowieść o marce, produkcie czy usłudze – sprawdź się w tegorocznej edycji! Wyślij swoje zgłoszenie już dziś! Szczegóły dostępne na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.