„Don’t let your Content Marketing Strategy be a House of Cards” – Kevin Spacey.
Mediarun Academy organizuje kolejne spotkanie z tematyki nowych mediów. 11 marca 2014 roku w Corporate Center przy ul. Mysiej 3 odbędzie się konferencja CONTENT MARKETING, która w jednym miejscu skupi specjalistów z branży marketingu internetowego.
Konferencja skierowana jest do osób, które pracują w dziale marketingu, w dziale sprzedaży online, agencji reklamowej, domu mediowym, agencji interaktywnej oraz PR i chcą zgłębić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się:
- czy content marketing sprzedaje i jak sprawić, aby działał na korzyść w erze digitalu;
- jak tworzyć dobry content w social mediach, który zaangażuje klienta;
- skąd brać pomysły na wartościowe treści i jak je rozprzestrzeniać;
- jakie znaczenie ma storytelling w budowaniu angażujących historii i marek, które kochają konsumenci.
Wydarzenie dedykowane jest również pasjonatom nowinek technologicznych oraz przedstawicielom start-upów, którzy będą mieli szansę zdobyć możliwie, jak najwięcej kontaktów i klientów, dla swoich innowacyjnych działań oraz jednocześnie wiele się nauczyć, czerpiąc z doświadczeń innych.
Swoje prelekcje wygłoszą m.in.: Yuri Drabent (Agnecja Lubię to), Włas Chorowiec (LeadBullet), Marcin Rzeczkowski (Golden Submarine) oraz Kuba Kaliciński (The Fog – Grupa Kalicińscy.com)
Więcej informacji znaleźć można na stronie konferencji
KOD RABATOWY DLA CZYTELNIKÓW PRoto.pl:
con533335tent