Do nagrody Kampania Społeczna Roku 2013 jury nominowało 36 kampanii. Kampanie społeczne zmieniają postawy – w związku z tym powinny być wyjątkowe, efektywne, skuteczne oraz kompleksowe i właśnie takie po raz szósty poznamy 7 maja.
W VI edycji Konkursu Kampania Społeczna Roku nadesłano opisy 93 kampanii w ośmiu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
„Z każdą kolejną edycją apetyt jurorów na skuteczne i dobrze zaplanowane kampanie rośnie i dlatego też obrady były w tym roku wyjątkowo burzliwe. Nie wszystkie dyskusje zakończyły się kompromisem” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.
Zwycięskie kampanie poznamy 7 maja na uroczystej Gali.
Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Laureaci tych kategorii także zostaną ogłoszeni na Gali.