poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościV Forum Marketingu, Komunikacji i Public Relations - strategie najlepszych w branży

V Forum Marketingu, Komunikacji i Public Relations – strategie najlepszych w branży

Co sprawia, że o jednych szpitalach czy przychodniach mówi się dobrze, a  za innymi ciągnie się od lat negatywna opinia? Kiedy placówki medyczne upodabniają się do siebie pod względem wyposażenia, do gry wchodzą ludzie, ich kompetencje, zarządzanie relacjami z otoczeniem i public relations medyczny. Sukces najlepszych placówek nie jest wypadkową wyrywkowych działań, ale dobrze zaplanowaną strategią.

Menedżerowie szpitali skupiali się dotychczas przede wszystkim na pogłębianiu wiedzy o finansowaniu świadczeń medycznych, inwestycjach sprzętowych, refundacji, polityce lekowej. Dla osiągnięcia sukcesu, niezbędne są także czynniki miękkie, które wbrew pozorom są sztuką o wiele bardziej skomplikowaną niż nam się wydaje. Bo jak zmienić ciągnący się od lat niepochlebny obraz szpitala? W jaki sposób zmotywować lekarzy i personel do najwyższych standardów obsługi chorego? Do tego potrzebna jest wiedza i strategia. Po raz piąty czasopismo Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia we współpracy z Menedżerem Zdrowia organizuje Forum Marketingu, Komunikacji i Public Relations (18-19 września 2014 roku, Warszawa).

Podczas 2 dni szkolenia, eksperci i praktycy podpowiedzą, co zrobić, aby placówka medyczna (szpital, przychodnia, indywidualna praktyka lekarska) cieszyła się zaufaniem i uznaniem pacjentów oraz kontrahentów, zdobyła i utrzymała pozytywną opinię w otoczeniu, zyskała „dobrą prasą”. Jednym słowem – aby stworzyć silną markę, wyróżniającą organizację na rynku lokalnym i krajowym. Nie zabraknie wiedzy dla nowych uczestników oraz gości, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach.

Na fali serii kryzysów w ochronie zdrowia, przeprowadzone zostanie m.in. szkolenie  przygotowujące do sytuacji nadzwyczajnych. Wykładowcy podpowiedzą, jak w kryzysie ratować wizerunek i odbudować zaufanie. Będzie mowa o możliwościach social media, nowościach w narzędziach PR, przywództwie i tworzeniu marki placówki ochrony zdrowia oraz brandingu.  Sporo miejsca zaplanowano na zagadnienia audytu organizacyjnego i komunikacyjnego, który jest kluczem do stworzenia motywującej i inspirującej kultury organizacyjnej. Specjalne warsztaty pozwolą odkryć słabe punkty w systemie komunikacji i organizacji placówki medycznej. Wraca także temat obsługi pacjenta w rejestracji. Podczas prezentacji strategii oraz narzędzi PR i marketingu liderów rynku, podpatrzeć będzie można, jak PR i marketing realizują najlepsi w branży.

Wśród prelegentów – uznani eksperci, praktycy z wiodących ośrodków medycznych, wykładowcy programu MBA w Ochronie Zdrowia na prestiżowej Uczelni Łazarskiego. 2 dni Forum, 15 godzin wykładów i warsztatów, kilkunastu ekspertów i bogaty zestaw inspiracji dla każdej placówki medycznej!

Zgłoszenia uczestników przyjmowane są na stronie

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj