Pióra Roku to konkurs dla dziennikarzy, którzy potrafią snuć opowieści o firmach, markach oraz tworzących je ludziach. Jeśli storytelling nie jest dla Ciebie obcym pojęciem i wiesz, w jaki sposób dobierać słowa, aby angażować czytelników – podejmij wyzwanie!
Tylko do końca tego dnia (piątek, 14 listopada) można wysyłać zgłoszenia do konkursu Pióra Roku. Stowarzyszenie Content Marketing Polska po raz kolejny wybierze najlepsze artykuły, które opublikowane zostały w mediach firmowych.
Teksty nagrodzone zostaną w następujących kategoriach:
I Publikacja dla pracowników:
- ·Człowiek – artykuły o ludziach w firmach
- ·Firma – artykuły o firmie /produkcie /usłudze
- ·Wydarzenie – relacje z firmowych eventów
II Publikacja dla klientów:
- ·Firma – artykuły o firmie
- ·Marka – artykuły wspierające markę
III Publikacja na blogu firmowym (artykuł / post na blogu)
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 3 grudnia 2014 r. podczas konferencji organizowanej wspólnie z plebiscytem Blog Firmowy Roku. W programie m.in. prezentacja wyników badania polskiej blogosfery firmowej, case studies najciekawszych blogów prowadzonych zarówno przez małe firmy jak i znane wszystkim marki oraz inspiracje ekspertów.
Więcej informacji znajdziesz na stronie konkursu
PRoto.pl jest patronem medialnym Konkursu.