Zwycięskie projekty do końca 2016 roku będą prezentowane na łamach miesięcznika i na stronie brief.pl. Prace można zgłaszać do 12 listopada. Laureatów poznamy 24 listopada.
Brief for Poland szuka imprez, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca. Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 roku. Podzielono je według czterech kategorii: wydarzenie muzyczne, wydarzenie sportowe, wydarzenie kulturalne (teatr, film, design, itp) i inne (np. naukowe, kulinarne, biznesowe, itp). Zwycięzców wyłoni jury, na czele którego stoi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne UCI World Tour. Jurorzy będą brali pod uwagę między innymi to, w jaki sposób wydarzenie wpisuje się w DNA miasta i strategię rozwoju i jakie narzędzia marketingowe zostały wykorzystane. Istotną rolę będą także odgrywały estetyka elementów wizualizacji i sukces organizacyjny przedsięwzięcia.
Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne.Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.
Prace przyjmowane są w formie elektronicznej: należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony, wypełnić go oraz przesłać pocztą elektroniczną na adres konkurs@brief.pl. Jako dodatkową dokumentację projektu uczestnik może dołączyć prezentację w PDF (max.15 slajdów o max. wadze 5 Mb), w której może zamieścić m.in.: zdjęcia, wycinki prasowe, screenshoty ze stron www, linki do filmików, itp.
Więcej informacji na stronie.
PRoto.pl jest patronem wydarzenia.