Rusza czternasta edycja Złotych Spinaczy, konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Zgłoszenia do 31 kategorii konkursowych (18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych) można nadsyłać do 4 sierpnia do godziny 16 – w pierwszym terminie i do 11 sierpnia do godziny 16 w drugim, ostatecznym terminie.
Są też nowości, jak: nowe kategorie główne: Employer Branding, Content Marketing, Custom Publishing, nowy sektor: Professional Services i w kategoriach głównych i sektorowych Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 50 jurorów. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG.
Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na stronie.
Najważniejsze terminy związane z konkursem:
4 sierpnia do godz. 16:00 – zakończenie przyjmowania zgłoszeń do konkursu w pierwszym terminie
11 sierpnia do godz. 16:00 – zakończenie przyjmowania zgłoszeń do konkursu w drugim, ostatecznym terminie
3 października – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów
3–20 października do godz. 16.00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu
2 grudnia – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.