Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PR bez krawatów o Influence Marketingu. najbliższe spotkanie pr bez krawatów, które odbędzie się 17 października w warszawie, będzie poświęcone zaangażowaniu influencerów w komunikację. prelegenci przedstawią wskazówki dotyczące tego, jak prowadzić komunikację z influencerami. karol paciorek – polski youtuber, współtwórca projektu lekko stronniczych, a obecnie autor vloga „kto wie ten wie” opowie o influence marketingu widzianym z perspektywy influencera. na spotkaniu pojawi się także kamil bolek, który odpowiada za komunikację indahash i lifetube, obserwuje zmiany w konsumpcji mediów i stale rosnące znaczenie wideo oraz digital influencerów, tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie influencer i wideo marketingu oraz wykorzystania nowych mediów. podczas spotkania wystąpi także tomasz sulewski – ceemea social media leader w firmie 3m, wcześniej kierownik ds. projektów korporacyjnych w orange polska, gdzie odpowiadał za działania komunikacyjne w obszarze digital, social media i influencer relations dla marek orange i nju mobile. wśród prelegentów znalazła się też anna kostro – senior strategy planner w vml poland, gdzie od 3 lat odpowiada za markę orange. podczas 12 lat pracy zdobyła doświadczenie w obszarach komunikacji marki, digitalu (social media, mobile, e-commerce, ux, sem, e-mail marketing) i shopper marketingu. więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia na facebooku. spotkanie odbędzie się 17 października o godz. 18:30 – miejsce chwila, ul. ogrodowa 31/35 w warszawie. z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy proszą o potwierdzanie obecności pod adresem kontakt@prbezkrawatow.pl. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Najbliższe spotkanie PR bez krawatów, które odbędzie się 17 października w Warszawie, będzie poświęcone zaangażowaniu influencerów w komunikację.
Prelegenci przedstawią wskazówki dotyczące tego, jak prowadzić komunikację z influencerami.
Karol Paciorek – polski youtuber, współtwórca projektu Lekko Stronniczych, a obecnie autor vloga „Kto Wie Ten Wie” opowie o Influence Marketingu widzianym z perspektywy influencera. Na spotkaniu pojawi się także Kamil Bolek, który odpowiada za komunikację indaHash i LifeTube, obserwuje zmiany w konsumpcji mediów i stale rosnące znaczenie wideo oraz digital influencerów, tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie influencer i wideo marketingu oraz wykorzystania nowych mediów.
Podczas spotkania wystąpi także Tomasz Sulewski – CEEMEA Social Media Leader w firmie 3M, wcześniej kierownik ds. projektów korporacyjnych w Orange Polska, gdzie odpowiadał za działania komunikacyjne w obszarze digital, social media i influencer relations dla marek Orange i nju mobile. Wśród prelegentów znalazła się też Anna Kostro – Senior Strategy Planner w VML Poland, gdzie od 3 lat odpowiada za markę Orange. Podczas 12 lat pracy zdobyła doświadczenie w obszarach komunikacji marki, digitalu (social media, mobile, e-commerce, UX, SEM, e-mail marketing) i shopper marketingu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia na Facebooku.
Spotkanie odbędzie się 17 października o godz. 18:30 – Miejsce Chwila, ul. Ogrodowa 31/35 w Warszawie.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy proszą o potwierdzanie obecności pod adresem kontakt@prbezkrawatow.pl.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.